10 d’abr. 2011

LLUERNA RESTAURANT 2ª Part

Per acabar, el trinxat de magret d’ànec i festucs. Una mena d’hamburguesa – pilotilla , molt potent i gustosa, i també en la mida justa. No he pogut identificar els brots que l’acompanyaven fins a aquest matí, i mira que ho vaig provar, però en aquell moment no em venia al cap.Jo diria que eren germinats de faves, a veure si el Victor veu aquest blog i m'ho corrobora, que no em vaig recordar de preguntar-li... I és que la memòria del gust és així de divertida. Heu provat mai a “recordar” gustos?

En el capítol de postres , dues propostes: Júlia ( li chis, festucs,roses i xocolata blanca), molt aromàtic però tots vam coincidir en que era excessivament dolç, i una Falsa tatin amb crema de romaní, molt bona, gens dolça aquest cop i amb l’aparença, algú ho va dir ,d’un escamarlà.










Cal fer molt bon esment del pa , blanc i de llavors, de producció pròpia, i tallat a llesques gruixudes. En vam menjar tant com vam voler... Era boníssim!

Uns Petit Fours abans dels cafès: Coca de llardons, una crema de canyella, taronja i brandy i unes petites trufes de taronja i ametlla. Ja no podíem més!!

I dels cafès, algú va comentar que era una llàstima acabar un àpat com aquell amb un cafè de càpsules, tant de moda d’altra banda...Però això va ser una petitesa davant de la qualitat, la sorpresa i el bon tracte que ens van dispensar la Mar i en Víctor aquell vespre.


Crec que tots els “Caminadors Gourmets” vam coincidir en la satisfacció en sortir del Lluerna, i des d’aquest bloc us el volem recomanar. Visiteu la seva pàgina web,

http://www.lluernarestaurant.com/

i si mai us perdeu per Santa Coloma de Gramenet, no dubteu en fer-los una visita .No us en penedireu

4 comentaris:

  1. A més d'un bon sopar també vam poder parlar a gust,sense soroll, com a casa. També es cert que estavem en una taula una mica apartada, com si fos un reservat.

    Ara ens tocaria caminar una miqueta, no?

    ResponElimina
  2. He rebut un correu d'en Víctor, el Chef del LLuerna, i els brots eren...de fonoll!!!
    Ho guarderé al meu arxiu de gustos.
    Gràcies,Víctor!!

    ResponElimina
  3. M’agrada molt el teu blog. Espero atrevir-me a provar moltes de les teves receptes, ja veurem si me’n surto. Especialment t’agraeixo la fantàstica descripció que has fet de tot el que varem menjar, ja que el sopar va estar molt bé, però explicat amb aquests detalls fa que encara em sembli més bo.

    ResponElimina
  4. Gracies a vosaltres per la companyia. Crec que ens ho vam pasar molt bé, i això no ens deixa més que una opció: caldrà repetir-ho ben aviat!
    Petonets

    ResponElimina